Heklede vesker – nå har jeg skikkelig hekle-dilla

I tillegg til den lange jakken jeg har heklet nå i påsken, så har jeg også blitt ferdig med tre vesker. Jeg har fått helt blod på tann og storkoser meg med å prøve ut litt (for meg) nye idéer.

En veske er kanskje i litt voldsomme farger, men jeg er glad i sterke farger og synes kombinasjonen er fin.

Den neste vesken er i samme farge som jakken, bare med litt større fokus på den mørkeste fargen.

Den siste vesken er i duse turkis-farger, kombinert med beige. Denne er litt mer nøytral og kanskje en antydning “elegant”?

Jeg har fortsatt en haug med turkise lapper, så vi får se hva det blir til av vesker eller andre ting i de nærmeste ukene. Noe må de i hvert fall brukes til.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 kommentarer
      1. Tuuusen takk, kari 🙂 Jeg også synes at de fargene er utrolig flotte sammen. Skikkelig fargerik.

      1. Tusen takk 🙂 Huff ja, – det blir litt sånn i rykk og napp med meg. Som du ser er jeg så ivrig med andre ting, – så da blir det til at bloggingen kommer litt i andre rekke… – eller tredje hehe 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg