Super-fornøyd

Jeg hadde ikke før kommet tilbake på hotellet i London på torsdag før jeg satte i gang med å produsere heklete “bestemorsruter” til den lange jakken jeg ønsker å lage. Jeg har i lang tid sett og latt meg begeistre over noen flotte jakker med heklete ruter på Facebook og Instagram. Fem dager senere var jeg ferdig med jakken min, og jeg er storfornøyd.

Jeg elsker fargekombinasjonen og det gikk veldig fint å hekle sammen alt til den jakken med hette som det har blitt. En stor jobb, og jeg har sittet pal i godstolen mens jeg har lyttet på ulike lydbøker i timesvis hver dag.

Nå er jeg snart ferdig med en veske i samme farger og stil, så produksjonen denne påsken er enorm.

 

8 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂 Ja, jeg har sittet paaaal i godstolen. Det har i grunnen begynt å gro mose på meg hahahehe 😉

    1. Wow! Den blei skikkelig lekker og stilig! Mye arbeid kan jeg tenke meg ja… Blir stilig med veske også 🙂
      God påske til deg!

      1. Tusen takk 🙂 Det er utrolig så fort tiden går når “man har det gøy” 😉 Ha en flott påske det som er igjen av den 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg