Blogger-besøk igjen

I dag har jeg vært en tur hos “vår alles kjære” Kari (MEning). Hennes feriebolig er bare en ti-femten minutters kjøretur fra her jeg bor, så det er ingen sak å stikke innom. Og jeg må si hun har en flott plass med nydelig utsikt, ikke veldig langt fra vannet, og i dag var fargene på vår side når det gjalt å få fine bilder med blå himmel osv.

Det var så varmt at det i grunnen var shorts-vær der vi satt, eller egentlig lå, i de vidunderlige “Baden-Baden-stolene” på terrassen hennes og snakket om blogging og livet. Vi kunne sikkert holdt på i dagevis og pratet, for praten går lett når man er i godt selskap.

Jeg var også så heldig å få “privat-undervisning” av Kari. Jeg har jo en YouTube-kanal, men jeg har ikke fått til å legge lenken med video inn i selve bloggen. Jeg trodde det var noen avanserte innstillinger jeg måtte gjøre i forkant, men det var jammen santen en veldig enkel affære, så nå skal det forhåpentligvis bli mange videoer direkte linket på bloggen.

Ikke nok med at jeg ble kurset av Kari, – jeg oppdaget også at hun hadde akkurat den boken i bokhylla som jeg kunne tenke meg å lese, nemlig “Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant” av Jonas Jonasson. Jeg har som skrevet i et tidligere innlegg lest “Analfabeten som kunne regne” av samme forfatter, og jeg digger måten han skriver på, og med fantastiske kritikker på “Hundreåringen” er det klart jeg vil lese den. Men jeg har tenkt at jeg får vente til denne pandemien er over og jeg kommer meg til Norge og får kjøpt boka. Det trenger jeg da ikke nå, for jeg var så heldig å få låne boka av Kari.

Vi hadde rett og slett en veldig koselig prat og “session”, og dette frister til gjentakelse. Så neste gang hun tar turen nedover, så møtes vi igjen. Hjertelig takk for en fantastisk koselig ettermiddag, Kari 🙂

Jeg fikk låne “Hundreåringen” og Kari fikk sokkene jeg hadde strikket som ble for små.
Kursing i hvordan legge videoer fra YouTube direkte i bloggen.
Utrolig nydelig utsikt fra leiligheten til Kari.

 

 

 

14 kommentarer
      1. Ja, det var det virkelig 🙂
        Disse takene minner meg i grunnen om Astrid Lindgrens “Karlson på taket” 😉

      1. Ja, det forstår jeg godt, – dere som strever med mange minusgrader, – huff og brrrrr… 😉

    1. Tusen takk for koselig besøk, Linda! 😀 Du har ett og annet å lære meg du også 😉 Og det var kjempespennende å høre mer om bokprosjektet ditt! 🙂 🙂 🙂

      1. Ja, det var så nydelig og koselig 🙂 Nå i kveld (litt natt) har jeg endelig skrevet ferdig siste del av grovhistorien. Så nå kan jeg begynne forfra igjen, eller i hvert fall gå litt tilbake, og fylle på med innhold og utbroderinger osv. Særlig mot slutten har jeg ikke brukt mye energi på formuleringene. Hjertelig takk for at du også vil lese og vi tilbakemeldinger. Det er gull verdt 😀

    2. Det er bare superkoselig å treffe bloggere man har hatt litt kontakt med. Føles som man har kjent hverandre lenge ofte 😊Fint dere har fått kontakt da ❤️

      1. Tusen takk, Frodith 🙂 Ja, absolutt. Et veldig hyggelig og behagelig bekjentskap som kommer til å fortsette…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg