Vinneren av det heklede hjerteteppet er trukket

Jeg gjennomførte som planlagt live-sending på Facebook klokken 17.00 i dag i forbindelse med loddtrekning av det heklede hjerteteppet jeg har laget. Det kom inn 5550 kroner på loddsalget fordelt på 39 unike personer som har kjøpt lodd, så det var spennende å finne ut av hvem som ville stikke av med premien til slutt.

Jeg trakk først ut syv lapper for å gjøre det ekstra spennende, og det var gøy at et par av de som hadde kjøpt lodd og som fulgte trekningen live, ble trukket ut blant de syv. Dessverre nådde de ikke helt opp. Vinneren hadde kjøpt flere lodd, og to av loddene hennes ble trukket ut blant de syv, så sjansen hennes var større enn de andre til å vinne, og til slutt ble det altså Maria Espegard Holst som vant.

Hvis du ønsker å se trekningen jeg hadde hjemme i stuen min, så kan du klikke her.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg