Video om “prosjektet Venezuela”

I går delte jeg en video på Facebook der venninnen min og jeg snakker om prosjektet vårt “En dråpe i havet er bedre enn ingenting”, som jeg regner med de aller fleste leserne har fått med seg handler om å være med å bidra for en litt bedre hverdag for noen mennesker i Venezuela. 

Vi snakker spesifikt om 17. mai-sløyfene elevene mine (1.-2. trinn) laget og solgte og fikk inn over 600 euro som vi har kjøpt mat til omtrent 20 familier for. Men vi snakker også om de som hjelper oss i Venezuela, – for uten dem hadde vi ikke klart å gjennomføre dette.

Om du ønsker å bidra eller du bare er nysgjerrig på å få med deg samtalen (med noen innklippsbilder og -videoer), så kan du finne den på min Facebook-side https://www.facebook.com/linda.sakseide 

Samtalen er på spansk, men jeg har oversatt til norsk, så du kan få med deg innholdet med å lese undertekstene om du ikke forstår spansk. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg