Super-koselig besøk hos Kari

Flere av dere har sikkert fått med dere at jeg for noen dager siden var på besøk hos Kari, vår felles bloggvenninne. Hun skrev et innlegg om besøket, og det finner dere her.

Først om fremst vil jeg takke henne for å hjelpe meg tilbake til litt inspirasjon og skriveglede. Hun hørte og kom med konstruktive tilbakemeldinger på en kort barnebok jeg har skrevet. Ja, for selv om skrivesperren har herjet de siste månedene, så har jeg heldigvis klart å få skriblet ned et par fortellinger for barn.

De som kjenner meg godt vet at jeg ikke har veldig mye til overs for blomster og planter. Ja, blomster kan være fine å se på, men det er ikke noe jeg selv ønsker å ha i hus, for jeg klarer ikke å ta vare på dem. Likevel ble det flere bilder av både blomster og busker da Kari og jeg tok en liten vandring på området der hun bor. Særlig en type rose ble vi litt satt ut av. Den var nesten svart og vokste direkte opp av en gren. Jeg tror aldri jeg har sett noe så fascinerende før når det gjelder blomster.

Det var tydelig at Kari har mye erfaring i å få gode blinkskudd. Hun ofret nærmest liv og lemmer for å få de beste bildene 😉 Hun klatret på murene, og et lite øyeblikk ble jeg litt engstelig for at hun skulle forvandle seg til Spiderman og forsvinne opp murveggen for å redde noen pjuskete blomster som hang med hodet utenfor den øverste terrassen. Hun holdt seg heldigvis i skinnet og med beina på landjorda.

Det er koselig å kunne samtale om felles interesser, og der har vi skrivingen, både av blogg og av bok. Samtidig tror jeg kanskje jeg har klart å påvirke Kari bitte litt i retning av å finne frem heklenålen og strikkepinnene. Gleder meg til neste gang, Kari.

Rosen vokser rett opp fra grenen.

 

 

3 kommentarer
    1. Hihi, da ble det visst blomsterbilder i både ditt og mitt blogginnlegg i dag 😀 Tusen takk for det superkoselige besøket, Linda! Og takk for gode ord. Det er ofte i samtaler man finner ut av ting. Du har nok stor påvirkningskraft på meg, for når jeg kommer hjem til Norge, skal jeg finne frem den heklenålen, for sure! 😉 Skulle gjerne tatt klatreturen opp, men med crocks på beina, kunne det blitt litt utrygt, hehe 🤗

    2. Den rosa som vokste rett ut av stilken ser ut som en sånn blomst, sukulent som jeg har fått stiklinger av fra Vibbedille. (Regner med du kjenner til hvem det er her på blogg).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg