Strikke-mani

Nå har jeg endelig klart å lære meg å strikke mønster med bare én farge. Jeg har aldri prøvd det før, men er veldig glad for at jeg har mestret dette, og nå er jeg i gang med min tredje topp i denne stilen. En hvit til meg selv i størrelse “hest” og en beige i størrelse S eller M er allerede ferdig, og nå er jeg i gang med en lilla til meg selv i akkurat det samme mønsteret. Jeg vil også strikke en svart etter hvert. Jeg er litt sånn at når jeg først har lært meg noe som jeg liker, så fortsetter jeg med det samme over lengre tid, så at det blir en 4-7 slike topper i løpet av høsten, vil ikke være overraskende 😉

Selv om jeg strikker mønster, så er jeg ikke like “fan” av å følge mønster på størrelser, så jeg tror nok forhold mellom ermer og bol kan bedres til neste topp jeg strikker i normal størrelse.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg