Sommergave fra klassen min :-D

I sommergave fra klassen min fikk jeg blant annet et krus med headingen til bloggen min. Det satte jeg stor pris på, – jeg ble skikkelig glad. Det at folk rundt meg ser og verdsetter det viktige arbeidet som gjøres for andre, gleder hjertet mitt veldig. Det er tydelig at man forstår at dette er et viktig prosjekt, selv om det er i sin spede begynnelse.

Vi nærmer oss nok 200 forsendelser til rundt 30-40 ulike familier. Som sagt, – det er foreløpig et lite prosjekt, men det vokser stadig, så vi setter pris på hver eneste som bidrar.

Ønsker du informasjon om hvordan du kan bidra, så kan du sende meg en mail hit: [email protected]

  

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg