Smart innlegg…

Finding a winner drawing names out of a bowl

Det var jammen lurt av meg å fortelle i et innlegg at jeg er temmelig grønn på dette med å blogge, for straks fikk jeg flere tips, både om hvem å kontakte for å få tips og om ulike temaer noen av dere som har fulgt bloggen min ønsker å lese om. Det setter jeg stor pris på, og det er absolutt til god hjelp for de videre innleggene. Send gjerne flere tips om innhold eller andre ting til meg, for det var gull. Send på mail: [email protected]

Samtidig synes jeg det er flott at det allerede er flere som har svart på quizen om Venezuela 😀 Det gikk ikke mange minuttene før de første mailene tikket inn. Så at det blir trekning mellom de som har alt rett i slutten av uka, det er helt sikkert. Spennende 🙂 Keep sending in…

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg