Skallebank og solstråler

Bildet er litt juks, for det er fra i sommer. Jeg skal IKKE på stranden.

Jeg våknet med migrene i morges. Uff, jeg orker ikke å stå opp. Og så er det lørdag i dag, og bare en dag til av ferien min. Æsj! Jeg funderte litt på det. Hadde juleferien virkelig gått så fort at jeg kun har morgendagen igjen før det er mandag og skole igjen? Det begynte å demre for meg. Var det virkelig lørdag i dag? Eller var det bare fredag? Hva gjorde jeg på i går, fredag? Ingenting, for fredag er i dag. Jippi! Enda en dag ferie, noe så fantastisk.

Så fra å være en litt kjedelig og trist lørdag med hodepine, så ble det en deilig fredag, dog fortsatt med hodepine. Dagen skal nytes. Jeg bør egentlig bare gjøre det samme Kari og jeg gjorde i går, – ligge i “Baden-Baden-stolen” og kjenne de varme solstrålene treffe den bleke huden, og la varmen drive bort hodepinen. Det tror jeg jammen at jeg skal gjøre.

Det begynner å bli “langt på dag”, så det er på tide å finne shortsen og komme seg ut. Dere i Norge som leser dette føler kanskje at dette er “å gni det inn” for dere at vi har sol og varme her, mens dere sliter med brodder og minusgrader. Og ja, det er vel egentlig det jeg driver med akkurat nå. Gnir det inn for dere nordboere at det er deilig å bo i Spania. Huff, nå føler jeg meg litt slem. Jeg burde klare å holde meg i skinnet og ikke vise hvor fantastisk vi har det her. Men nå er det gjort. Fingrene løp over tastaturet nesten helt av seg selv. Jeg klarte ikke å stanse dem.

Jeg håper de fleste klarer å se litt humoristisk på dette innlegget, og at dere tror meg når jeg sier at jeg ønsker dere alle en flott dag uansett hvordan været er der dere er. At dere får fine samtaler med de rundt dere. At dere gjør noe hyggelig sammen med venner og familie. At dere får vist frem deres positive sider og at dere får vært til glede og hjelp for andre.

Ha en flott fredag 🙂

 

4 kommentarer
      1. Bildet er fra i sommer hehe 😉 Så helt hvit var jeg ikke. Er ikke det nå heller i ansiktet, men ellers er kroppen ganske blek. Og ja, det var helt nydelig at det var en dag til hihi…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg