Sitater fra kloke folk…

“The greatness of a man is not in how much wealth he acquires, but in his integrity and his ability to affect those around him positively.” (Bob Marley)

Jeg synes det er mye visdom i dette sitatet fra Bob Marley. Livet bør ikke handle om meg, meg og atter meg, men om hvordan bevege og hjelpe de som er rundt meg. Også dette sitatet fra Marie Curie er det mye sant i:

“You cannot hope to build a better world without improving the individuals. To that end, each of us must work for our own improvement.” (Marie Curie)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg