Side om side med bloggvenninnen min

Gjett om det var koselig å se at Kari og jeg i dag har akkurat like mange lesere og har fått bildene våre ved siden av hverandre. Kari er den eneste av bloggerne jeg har hatt “live” kontakt med, ettersom hun har leilighet like i nærheten av der jeg bor her i Spania. Det var tilfeldighetene som ville ha det til at vi møttes. Hun var på juleferie her, og jeg hadde akkurat skrevet et innlegg om at jeg hadde kjøpt altfor mye pinnekjøtt. Hun ville gjerne kjøpe litt av meg, og kom innom. Dermed var et vennskap i gang. Et vennskap jeg setter stor pris på. Her kan du lese bloggen hennes.

Vi kan sitte og prate om skriving og livet ellers i timesvis. Kari er en flott dame med et godt hjerte. Hun er veldig aktiv på bloggen og superflink til å finne nye ting å skrive om. Hun tar bilder overalt hvor hun ferdes og i det hele tatt er hun innom mange temaer når hun skriver. Hun er en god ambassadør for ME, en sykdom som hun selv lever med og innretter dagene etter. Hennes føljetong om rampenissene i desember måned er ekstra artig å følge med på, og hun er både morsom og kreativ i hva disse to krabatene finner på.

Nå er det en stund siden hun har vært her nede i Málaga, så det begynner å bli på tide å få henne nedover snart, slik at vi kan sitte i sola på terrassen og oppdatere hverandre på de siste måneders hendelser og nyte dagen og kvelden.

 

 

6 kommentarer
    1. åh så fint å se at man finner nye venner igjennom bloggen. ❤️ Det gjør meg glad. og for en tilfeldighet at det var akkurat slik dere møttes. så gøy. håper du koser deg masse i varmen. her i Norge er det glatt og farlig. 🙈

      1. Tusen takk 🙂 Det er nok litt kaldt her for tiden, men det går forhåpentligvis ikke så lang tid før vi får litt varme igjen 😉

    2. Næmmen! Så artig at vi er side om side i dag! 😀 Jeg ble skikkelig rørt da jeg leste hva du hadde skrevet om meg og oss i blogginnlegget her ❤️ Du er ei herlig dame, Linda, og en av grunnene til at jeg savner Spania. Er enig i at det er altfor lenge siden jeg har vært der nå! Det er få billige turer for tida, men jeg kommer i slutten av mars! 😀

      1. Så fint at du likte det 🙂 Og kjempebra at du kommer i slutten av mars. Da blir du sikkert noen uker i forbindelse med påsken. Jeg skal til London uka før påske med jobben, men ellers blir jeg i Spania, så da sees vi en dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg