Så var det ikke bare meg…

I går da jeg var og handlet fikk jeg til min “store overraskelse” se at julen er like rundt hjørnet igjen. Det kan vel diskuteres om jeg virkelig ble overrasket, eller om det kanskje var en aldri så liten oppgitthet. Vi har ikke engang kommet til Halloween, og så skal disse julenisse-sjokoladene konkurrere om plassen i butikkhyllene allerede, – er ikke det litt unødvendig?

Jeg så at Solliv hadde kommet til “samme konklusjon”. I hvert fall hadde hun møtt “juleveggen” med alt det julestasjet av pepperkaker, julebrus osv som allerede er i butikkene i Norge. Jeg kan “trøste” alle med at det ikke bare er i Norge jula begynner i oktober.

 

 

2 kommentarer
    1. En oppgitt dame i Norge og en i Spania.. Hm…Skall vi som kunder klatre over alt dette hver gang vi skal innom butikken.. I månedsvis… Litt er greit… Men ikke store lass med julesøtsaker.. 🎅🎅
      Natta..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg