Rekordfart

Skapet i midten hadde jeg fra før.

Jeg har aldri hatt noen problemer med å montere hyller og andre små møbler jeg har kjøpt på IKEA tidligere. Men jeg kjenner det at når man har gode venner som ønsker å hjelpe til med monteringen, så er det veldig deilig. Mannen til Eilyn stilte opp rett fra jobb og satte opp både kommoden og skoskapet på to-tre timer. Veldig deilig for en som kjenner at kroppen ikke er like bevegelig og fleksibel nå som jeg er halvveis til 100 som det den var tidligere.

Det ble skikkelig fint, selv om det kanskje blir litt mye i “inngangen” til den lille stuen min. Uansett, det var greit å få bort den lille kommoden som var ødelagt både her og der. Bunnene i skuffene var som boomeranger og “alt” ramlet ned på gulvet bak kommoden, – så det var virkelig på tide å skifte den ut. Nå er det en mer solid kommode med skuffer som skal tåle mye mer.

Det er så deilig at møblene er på plass, veldig montert, samme dag som de ble kjøpt. Det tror jeg må være rekordfart for mitt vedkommende.

 

 

 

 

 

 

 

 

Joel er velvilligheten selv og stiller opp for å montere.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂 Ja, jeg synes også det er et søtt juletre. Litt vel glorete med de lysene som fulgte med. De slår jeg ikke på, – glitrer i alle mulige farger. Måtte kjøpe ekstra sett med EKSTRA LANG lyslenke, – så ble det JUL!!!
        Det er snart på tide å fjerne den, men her i Spania er det HELDIGVIS ikke over før 6. januar, så da blir det værende julepynt noen dager til 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg