Quiz om Venezuela – vinn hjemmestrikket genser

Et par dager til nå, så er premien ferdig.

Tenkte jeg skulle prøve meg på en liten vri denne gangen. Hva vet du om Venezuela? Den som vinner får en hjemmestrikket islender i rødt og hvitt i størrelse 10-12 år sånn omtrent. Om flere har like mange rette i toppen, så blir det trekning mellom de som står likt. Denne trekningen lager jeg en liten video av og legger ut. Det blir spennende å se om dette fenger.

I utgangspunktet liker jeg selv quizer der du må tenke litt og samarbeide osv, men jeg kan se for meg at mange foretrekker en enkel quiz for å “gidde” å bli med. Derfor lager jeg denne gangen en litt enkel quiz med få spørsmål, og så får jeg heller lage en vanskeligere senere dersom jeg får tilbakemeldinger i kommentarfeltet om at dere likte dette, men skulle ønske det var litt mer utfordrende.

Send svarene på mail til meg her: [email protected]
Svarfrist: Torsdag 24. juni kl. 15.00.

  1. Hva heter hovedstaden i Venezuela?
  2. Hvilke farger har det venezuelanske flagget?
  3. I hvilket år døde president Hugo Chávez  og hva døde han av?
  4. Hvem overtok som president etter Chåvez?

PS! Jeg sender selvfølgelig genseren i posten til den som vinner 🙂

2 kommentarer
    1. ‹Ser du har en spennende blogg. Så vil lese mer inn på siden din. Noen quiz’er er jeg ikke…jeg googler, for fokuset mitt er ikke faktastyrt. Du har en flott premie. Håper du får følgere :).

      1. Hjertelig takk for at du tok deg tid til å gå innom bloggen min 🙂 Det setter jeg stor pris på.
        Tenkte jeg måtte krydre den litt heavy bloggen med litt lettere saker, så ikke alt blir så alvorlig og tungt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg