Premien på vei i posten

Da er premien på vei til Sverige. Jeg følte meg litt malplassert der jeg spaserte rundt i gatene og inn i kjøpesenteret på vei til postkontoret i 34 varmegrader med en ullgenser under armen. Jammen kommenterte hun som ekspederte meg det også.

Jeg måtte ikke fylle ut skriftlig på pakken selv denne gangen. Jeg regner med at det er nye rutiner i forbindelse med pandemien. Dermed ble det å stave for en spanjol vanskelige ord både i navn og adresser, men jeg dobbelsjekket og det så riktig ut.

Så da får vi bare se om islenderen kommer frem til Sverige i løpet av et par uker.

1 kommentar
    1. Det er varmt i Spania også☀️☀️. Rart med en ullgenser forstår jeg. Takk så hjertlig ❣️❣️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg