Overraskende omtale av Bunny Trash

Det begynner å bli noen dager siden, ja faktisk en hel uke siden, men jeg må si jeg ble overrasket da jeg oppdaget at jeg hadde vunnet en “extra-sjanse” med Flax-lodd på bloggen til Bunny Trash den 15. desember. Ikke nok med at et Flax-lodd er på vei sørover i posten, – det var eXtra koselig å lese hans hyggelige omtale av bloggen min. Det varmet skikkelig, og jeg synes virkelig han har fått tak i det jeg ønsker å formidle, – så da er jeg kanskje ikke så helt på jorde med bloggen min. Om du vil lese hva han skrev, så finner du det her.

Jeg må si at det er veldig koselig å se så flinke folk er til å “ta vare på” hverandre her på blogg.no, – og til å fremsnakke andre bloggere. Særlig er jo juletiden en tid der man er flinke til å vise at man bryr seg, – men jeg har inntrykk av at omsorgen strekker seg lenger enn bare noen få uker i desember. Blogg.no er rett og slett et godt sted å være 😀

 

5 kommentarer
    1. Hei på deg!
      Blogg.no er et godt sted å være – dele tanker og bilder og det som måtte være – synes iallefall jeg 😀
      Og for en herlig kalender Bunnytrash har da – og man kan risikere å rett og slett bli millionær 😀 !! hehehe Synes det er en fin og artig ting han gjør, med lodd og framsnakking – altså; lodda er jo ekstra spenning uansett – også de gode orda i tillegg…

      1. Ja, det er helt fantastisk. Jeg må sikkert vente til januar med å skrape loddet, men gjett om jeg gleder meg. Og om jeg mot alle odds skulle vinne, da blir det mye å kunne hjelpe trengende familier i Venezuela med 😀

    2. Så hyggelig at du får tilsendt flaxlogg, og det var en fin og beskrivened omtale. Bunnytrash er fin med stort hjerte. Liker bloggen din, og synest det var fortjent den fikk litt oppmerksomhet ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg