Norge er vakkert

Refviksanden ligner strendene på hvilken som helst øy i Karibien.

Nå er det et helt år siden jeg var i Norge. Faktisk mer enn et år. Omtrent 14 måneder. Men for en opplevelse det var å kjøre “Vestlandet rundt” på en ukes tid sammen med en venninne. Vi dro først over fjellet til Bergen så jeg fikk besøkt familien min. Deretter bar det nordover til Måløy til venner, og der ble det turer til både Kannesteinen, Kråkenes fyr og Refviksanden. På hjemturen til Sandefjord kjørte vi fortsatt enda litt mer nord først, innom Geiranger og Trollstigen før vi snudde og kjørte sørover langs E6.

Her er noen nydelige bilder jeg tok på Nord-Vestlandet fra denne flotte Norgesferie-turen. Det er som malerier, spør du meg.

Kannesteinen
Refviksanden i det fjerne

Spektakulære Trollstigen
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg