Min egen Youtube-kanal

For en liten uke siden opprettet jeg min egen Youtube-kanal. Vi får så mange videoer og bilder av familiene vi hjelper i Venezuela at vi ønsker å dele det meste av det med dere, for at dere kan se at hjelpen kommer frem og hvor takknemlige disse desperate familiene er. Vi ber dem selvsagt om tillatelse til å bruke videoene.

Videoene er stort sett på spansk, men jeg prøver å få oversatt de fleste videoene med undertekst, slik at det skal være mulig for norsk-talende å få med seg innholdet.

Jeg håper dere vil ta en titt, og kommenter og del gjerne med andre. Kan vi få enda flere til å involvere seg på et eller annet vis for å hjelpe dette folket, så er vi veldig glade og takknemlige for det.

Her er lenken til min Youtube-kanal:

https://www.youtube.com/channel/UC2MvtOBUuwRg3n6a8hRr6Lw

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg