Mannefall på skolen før jul

Det er kanskje litt sent å skrive om, men jeg tenker at det er bedre sent enn aldri, og jeg synes det var såpass spesielt og komisk, at jeg ville dele noe fra jobben, selv om jeg prøver å begrense innslag fra skolen.

Noen få dager før juleferien opplevde jeg den på en måte litt komiske situasjonen å ha bare 3 elever fra klassen en dag og 2 elever en annen dag, – resten var syke. Du kan si det var rimelig glissent da vi skulle synge julesanger på avslutningen om kvelden. Heldigvis sang vi sammen med 1. trinn, – ellers hadde det bare blitt duett 😉 Ikke for det, – de to jentene hadde helt sikkert klart å fremføre sangen nydelig “alene”, men det er hyggeligere å være litt flere når man skal holde lys i hendene og synge “Tenn lys“.

Det ble to litt spesielle skoledager der vi satte oss sammen og jobbet med det vi skulle, men i tillegg tok vi oss tid til å spille spill som det ikke er så lett å gjøre med mange elever, så vi koste oss mens vi ristet på hodet og smilte litt av den merkelige og artige situasjonen.

Flere var på plass siste skoledag, og førstkommende tirsdag er klassen sikkert fulltallig.

 

 

3 kommentarer
      1. Tusen takk, Kari 🙂 I morgen er det planleggingsdag og på tirsdag kommer elevene. Greit med en rolig start i morgen 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg