Lise er vinneren av babyteppet

Da har vinneren og mange andre fått med seg trekningen på video, så da kan jeg røpe at vinneren heter Lise Johannessen. Hun stod ikke i kommentarfeltet her på bloggen, men på innlegget mitt på Facebook. Så da er babyteppet snart på vei til Horten i posten. Gratulerer så masse, Lise 🙂

Det var koselig at så mange deltok, og jeg koste meg med å lage videoen, selv med en katt på julebesøk som svinset foran kamera.

Det frister til gjentakelse, så du skal ikke se bort fra at jeg “lodder ut” et nytt teppe eller en genser om ikke så altfor lenge. Jeg har alltid et eller annet håndarbeid jeg holder på med, men det er ganske sjelden jeg har klart for meg hvem jeg strikker eller hekler til, så hvorfor ikke sende det til noen som har bruk for? Det synes i hvert fall jeg er veldig hyggelig.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg