Levende vaskemaskin

Happy sleeping cartoon girl with pillow and blanket. Vector isolated illustration.

Jeg har en venninne på besøk fra Norge. Hun ligger på naborommet. I natt sov hun litt dårlig, så hun våknet ekstremt tidlig. “Er ikke den maskinvasken ferdig ennå”, tenkte hun. “Sentrifugen bråker noe forferdelig.” Hun gikk ut i gangen for å gå på badet. Da hørte hun det… Det var ikke vaskemaskinen som bråkte. Det var jeg som snorket 😀

Jada, – da vet vi det, – en vanvittig during fra meg om nettene altså, – jippi hahaha…

 

9 kommentarer
      1. Jepp! Hehe… Noen ganger merker jeg, når jeg leser og holder på å sovne, at jeg snorker, og så våkner jeg brått, så jada, – det er god lyd i dette sagbruket hihi…

    1. hahaha sånn er det!
      For noen år tilbake fikk jeg også beskjed om at jeg snorka noe voldsomt… WHAT??! Jeg har da aldri snorket før?! hehehe joda vi lager vel alle lyd av og til 😀

      1. Hihi, – ja, det er nettopp det. Vi hører jo ikke det selv, som regel. Men som jeg skrev til Lene Elisabeth over her, – det hender jeg hører det når jeg dupper av med en bok mellom hendene 😉

      1. Hihi, – det er lov å le herfra og til månen. Hvis man ikke tar seg selv så veldig høytidelig, så kan det bli noen gode historier ut av det, vet du hehe 😉

      1. Hahahehe, – ja, jeg er vel egentlig i gang. Har drevet og lempet favn på favn med ved i vedstabler i sikkert ti år, så jeg tror jeg kan varme opp en hel liten by hihihi… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg