Klassen min skal på SuperNytt

Som jeg har nevnt tidligere, så har klassen min jobbet med urettferdighet i verden. I den forbindelse viste jeg dem bilder og video fra en familie jeg hadde hjulpet med mat. Elevene ønsket straks å gjøre noe for å sende mat til noen også, og ved søppelplukking og enkelt husarbeid hjemme fikk vi inn nesten 200 euro som vi kjøpte mat til seks familier og en gruppe barn i en menighet som fikk et måltid. Del to i prosjektet vårt har vært å lage 17. mai-sløyfer, og de er blitt skikkelig fine. 

Logoen er hentet fra nrksuper.no:
Elevene mine på 1.-2. trinn på DNS Málaga skal delta på Supernytt med temaet Venezuela.

For et par uker siden sendte jeg en forespørsel til SuperNytt om ikke dette kunne være et tema de kunne tenke seg å lage et innslag om, og det responderte de positivt på ganske raskt. 

Vi har foreløpig ikke fått dato for sendingen som da er med Venezuela som tema, men det er mulig det blir nå før 17. mai. Så vi venter i spenning for å se… 

Her er lenke til NRK Super: https://nrksuper.no/serie/supernytt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg