Kaos på flyplassen

Her om dagen skulle jeg hente noen på flyplassen. Jeg ankom akkurat slik at jeg ikke trengte å betale for parkering, – det er jo 10 minutter gratis. Men her hadde mest sannsynlig noen gjort en feil ved ikke å betale da de hadde brukt mer enn de 10 minuttene. I hvert fall ble bilene stående fast i kø på vei ut av Málaga flyplass. Jeg hadde 3-4 minutter til gode, så jeg burde fint ha kommet meg gjennom bommen, men med biler i kø som stod bom fast på to doble og én enkel utgang, så gikk minuttene veldig fort. Bilene begynte å tute noe voldsomt. En skulle tro Spania hadde vunnet fotball-EM eller noe lignende.

Mine gratis-minutter tok slutt og jeg sendte søster til parkeringsautomaten for å betale, men pengene rant bare rett gjennom og billetten var slukt, så der stod vi da. Hvordan skulle vi nå kunne komme oss ut i det hele tatt når det ble vår tur? Parkeringskontoret var stengt og vi så ikke annet enn noen arbeidere fra “Málaga Cars” som dessverre ikke hadde noe med dette å gjøre, så vi var altså “lost”.

Etter det som virket som en halvtimes tid kom det endelig noen til og fikk åpnet bommene så bilene fikk kjøre gjennom. Heldigvis ble det ikke noe sjekking av billetten. Her var det bare å få gjennom horden med biler som ventet på å komme seg ut og hjem.

4 kommentarer
      1. Hehe, – ja, det kan du si… Det var kanskje litt i overkant, men det er første gang jeg har opplevd noe slikt her.

    1. Åh, akkurat det der er store skrekken når man skal ut derfra, at det tar for lang tid og billetten ikke virker… Bra det ordnet seg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg