Julestemning i Spania


Det blir litt julestemning i Spania også, til tross for at snøen glimrer med sitt fravær. De strålende belyste gatene, trærne og alt annet gjør at man kjenner at det blir jul i år også. Nå skal jeg selv ta turen til Norge i julen for en gangs skyld, så jeg får nok se snø i løpet av dagene jeg skal være i gamlelandet, men det er heller tvilsomt om det blir på julaften. Jeg har nemlig nettopp fått rapport om at den nydelige snøen som hadde kommet i Bergen, regnet bort i dag. Men, men…

Jeg håper på en jul med rolig stemning, og med god tid til å strikke, hekle, tegne og skrive. Jeg ønsker alle andre også en strålende fin julefeiring.

 

 

 

 

 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg