Julekos ved peisen

Nå er ikke jeg den som titt og ofte tenner i peisen. Faktisk har jeg kun tent i peisen én gang på de ni årene jeg har bodd i rekkehuset mitt i Spania. Like fullt er det virkelig en egen stemning med knitringen, lyset og varmen som strømmer fra ildstedet på vinterstid, og da særlig i julen.

Men selv om jeg ikke tenner i peisen selv, så forhindrer det meg ikke fra å tegne på et skikkelig koselig julebilde der man formelig lukter ilden fra peisen og kjenner forventningen til barna for hva både julestrømper og gaver vil inneholde.

God jul, alle sammen 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg