JEG på 26. plass uten innlegg på 5 dager???

Hva i all verden er det som har skjedd? Jeg har dessverre vært delvis fraværende på bloggen i tide og utide, og etter å ha postet et innlegg forrige onsdag, med påfølgende plass på nederste del av listen over de 100, hadde jeg ikke forventet det min bloggvenninne Kari kunne fortelle meg da jeg besøkte henne i går, mandag kveld, – nemlig at jeg hadde inntatt en 26. plass med 442 lesere!!!

Hvordan i all verden kan det ha skjedd? Jeg hadde jo ikke postet noen innlegg de siste 4-5 dagene og hadde heller ikke selv vært innom og lest flere enn kanskje 2-4 innlegg av andre bloggere. Jeg var opptatt med jobb, hekling, lydbok og besøk, så bloggen ble ikke prioritert disse dagene. Vantro måtte jeg selv inn for å sjekke listen, og jammen stemte det Kari fortalte, så det var ikke nok en aprilsnarr, som eventuelt da ville vært ørlite granne forsinket.

Jeg aner fortsatt ikke hva som har hendt. Er det skjedd en feil noe sted? Er det en som har fått en hel haug med mennesker til å gå innom bloggen min? Eller er det kanskje en godt lest blogger som har lenket til innlegg fra meg i sine egne innlegg? For meg er dette en gåte. En positiv sådan, absolutt, men jeg merker at jeg blir ganske nysgjerrig på hva som har skjedd, så om du aner noe om hvorfor jeg plutselig har bykset oppover listen uten (for meg) logisk grunn, så vil jeg gjerne høre fra deg 😉

Mest sannsynlig er det en eller annen “bug” i systemet, for det virker veldig usannsynlig at man plutselig skal suse oppover på den måten uten å gjøre et snev av innsats for det 😉

 

13 kommentarer
      1. Jeg får ikke til å bruke Google Analytics, men takk for tipset. Forresten… Jeg har en kollega som er god på alt mulig, – hun kan sikkert hjelpe meg 😉

    1. He he … ja du sier noe. Jeg legger ut hver dag og kommer aldri over ca 60 … greit nok for jeg har en personlig blogg og sikkert lite interessant for de fleste … null oppskrifter og lite karbo prat … men hva gjør det når jeg koser meg. Så 😉 kos deg med gode tall og skinn om kapp med solen 🤣
      Ha ne fredelig og proppfull av lesere-kveld.
      🫶🏻

        1. Irene, når du kommenterer i kommentarfelt, link navnet ditt til bloggen din, kanskje du får flere besøk? Jeg prøvde å klikke på navnet ditt nå, men du har ikke linket, og jeg/vi aner jo ikke da hvilken blogg som er din 😜

      1. Ja, og takk for opplysningen om at hadde sust opp på listen, – det er godt at NOEN følger med 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg