Jeg klarte ikke å la det være…

Forrige søndag tok jeg mitt siste bad i soloppgang for i år… – trodde jeg. Men neida! Det gikk ikke mer enn en uke før løftet var brutt…

Jeg klarte jaggu meg å komme meg ned til stranden i dag morges også, og jeg hadde med meg besøket mitt. De hadde ikke badet i soloppgang før, så for dem var det helt nytt. Jeg derimot blir vel snart regnet for veteran å være. Jeg som ikke er glad i å bade, og som i hvert fall ikke liker å bade i kaldt vann.

I dag tok jeg med meg temperaturmåleren for å finne ut hvor mange grader det var i vannet, og selv om jeg syntes det virket som om det var ganske grei temperatur, – bare ørlite kaldere enn sist, så viste det seg at det kun var 20 grader i vannet. Det er jo egentlig altfor kaldt for meg. Det kan vel ikke bety annet enn at kroppen begynner å venne seg til det.

Det er rett og slett helt utrolig at jeg har blitt en badeand. Et par uker til nå, så har jeg nok, i tillegg til svømmehud mellom fingrene, fått sølvskimrende fiskeskjell på underkroppen, og du kan se havfruen Linda duppe og svømme langs hele Solkysten her i Spania.

Bilder av soloppgangen blir det aldri nok av. Det ene bildet blir mer spektakulært enn det andre, men hver er de unike på sin egen måte, så jeg synes det er vanskelig å skulle velge ut bare ett bilde å dekorere bloggen med. Derfor har jeg denne gangen tillatt meg å dele hele 4 av de 33 bildene jeg tok av soloppgangen. Enjoy!

 

Vi kom oss uti alle sammen til tross for litt skepsis.

 

 

7 kommentarer
    1. Nydelig, herlig, helt fantabulastisk! Gleder meg til å se hva du har transformert til når jeg kommer nedover på litt kaldere dager neste gang! 😀

      1. Da tenker jeg du vil finne en spekkhogger i heklet jakke med bestemorsruter vakende i vannkanten, skrivende på en “god bok” ;-D

      1. Tusen takk 🙂 Tja, vi får se. I dag virker det som om det er på vei et væromslag, så om det blir under 20 grader i luften, så blir det for kaldt for meg 😉

      1. Det går helt sikkert an for de som er skikkelig badenymfer, men det er nok ganske kaldt. Om dagen når det er varmt i lufta, så er det sikkert ikke så ille, men om morgenen vil jeg tro det er ganske guffent uansett, – i hvert fall for meg hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg