Jeg er så takknemlig :-)

De siste to dagene har vært helt fantastiske. Positivt stressende og veldig givende. Flere venner og kjente av meg har ytret ønske om å hjelpe til og bidra med hjelp til en eller flere familier i Venezuela, så nå er vi i full gang med å kjøpe mat og sende ut.

Vi har fått flere bilder og videoer tilbake av familier som er så takknemlige for maten de har fått, og vi holder på å distribuere bildene videre til dem som har bidratt.

Her er noen bilder jeg har fått lov til å legge ved.

Jeg legger også på nytt ved lenken til artikkelen som skolen min, DNS Málaga, har publisert om klassen min (1.-2. trinn) som har bidratt med hjelp til hele seks familier og en menighetsgruppe som skal få middag på søndag.

https://dnsmalaga.com/innsats-for-andre/

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg