Hvor er den siste brikken?

Tittelen på dette innlegget kan gi ulike assosiasjoner. Skal dette være en filosofisk artikkel om den siste brikken som mangler i livet mitt? Eller er det rett og slett en konkret brikke det handler om? Bildet levner ingen tvil. Det mangler en brikke i puslespillet mitt. Ja, ikke bare én, men hele to brikker. Hvor i alle dager kan de være??? Det er ingen andre enn meg selv å skylde på, men jeg fatter ikke at de bare kan bli borte på denne måten.

Det er jammen ikke så lett å få øye på hvor brikkene mangler. Kan du se det? Kommenter gjerne i kommentarfeltet om du finner ut hvor brikkene mangler. Dette blir nesten som “Hvor er Willy?”

Puslespillet gir meg virkelig julestemning, så nå er spørsmålet om jeg skal la det ligge på bordet eller om jeg skal fjerne det og finne frem juleduken. Jeg tenker at det får ligge der til i morgen, men så må det vike for juleduken.

For de som lurer på det filosofiske spørsmålet, – så er svaret at det ikke mangler noen brikker i livet mitt. Alle brikkene som skal være der er på plass, og jeg stortrives med dem.

 

4 kommentarer
    1. Et par kantbrikker nederst i høyre hjørnet. Jeg håper du finner de! Julepuslespill til jul var en god ide (kanskje jeg skal skaffe meg det…?)

      1. Stemmer, – du har falkeblikk, hehe 😉 Ikke så lett å få øye på det når bordet er så mørkt. Ja, det er koselig med julepuslespill, selv om jeg foretrekker ekte bilder med like mange farger og nyanser.

      1. Riktig og riktig 😉 Nei, de er ikke her. Enten må de ha blitt borte forrige gang jeg puslet det ellers så er det noen rampenisser som holder gjøn med meg 😉 Men pyttsann… Det går bra.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg