Hva skal man skrive om?

Det er tydelig at hverdagen er tilbake, og at jeg verken har tid eller overskudd til være like aktiv på bloggen som i juleferien, men jeg må prøve å få til et innlegg sånn omtrent hver dag. Men det skal også litt til å vri hjernen for å finne noe som er så interessant, artig og spennende at det tiltaler dere lesere.

Når man begynner et blogg-innlegg på denne måten, så vet man at nå har bloggeren ikke noe å skrive om, så nå skrives det bare for å skrive. Men det må være greit at det ikke alltid er innlegg som har et viktig budskap eller som er humoristisk og interessant. Og denne gangen er en sånn gang for meg.

Man må jo også alltid ha et bilde eller flere i innleggene sine, så hva i all verden skal jeg “by på” denne gangen da? Jo, jeg vet…

Jeg har kost meg i juleferien med å illustrere mange av innleggene mine, godt hjulpet av bilder og enkelte videoer på YouTube. Jeg er ikke noe tegnetalent, men jeg har lært meg at når man bare øver, ser nøye på detaljene og følger en instruks, så går det meste greit. Jeg hadde ikke klart å ta alt dette ut av mitt eget hode, – det er helt klart. Men jeg er fornøyd med tegningene mine, og synes jeg har fått til bilder som har illustrert deler av det jeg skrevet om i innleggene.

Noen av tegningene ligger på vent til noen “Gullkorn og “lover””-innlegg. De ligger planlagt for annenhver dag en stund fremover.

 

9 kommentarer
      1. Tusen takk 🙂 Det er i grunnen veldig gøy, – særlig når man kan søke på YouTube på “how to draw… (whatever)”. Så følger man instruksen. Når jeg kan se etter noe, så blir det ofte ganske bra, mens fritegningeng blir så som så hihihi…:-D

          1. Ja, det var jo en tanke hehe 😉 Nå er vel ikke dette tenkt å være en bok med illustrasjoner, men kanskje jeg skal skrive en annen bok en gang… 😀

    1. Oi stilige tegninger🤗
      Nei, man må ikke bestandig kommer med budskap eller viktige emner på blogg, skriv fra hjerte når du ikke helt vet hva du skal skrive om. Du kan også hente inspirasjon fra andre bloggere hvis du står fast innimellom. Syns du har mye fint å komme med jeg ❤

      Ha en fin dag

      1. Så hyggelig 🙂 Tusen takk, Lene Elisabeth 🙂
        Jeg har hentet noe inspirasjon fra andre bloggere noen ganger, – en gang var det vel fra deg med en sånn liste av noe slag. Det likte jeg godt. Ellers ble jeg oppfordret til å skrive litt mer om Spania, – om ulike steder her og ting som er spesielt med Spania. Det tror jeg at jeg skal gjøre 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg