Frokost på strandpromenaden

Jeg kan ikke huske sist jeg tok meg en morgentur på strandpromenaden for å spise frokost. Jeg tror faktisk at jeg aldri har gjort det, men det må jeg si fristet til gjentakelse. Her har jeg bodd i Spania i nesten åtte år, og så har jeg ikke benyttet meg av muligheten før??? Det er egentlig en stor skam…

Det blir litt sånn at når man endelig har tilgang på noe så nydelig som strender og varmt vær, så benytter man seg ikke av det. Men jeg skal jammen ta et par til sånne turer i sommer. Spise frokost på en av de mange kaféene og nyte utsikten over vannet. Men neste gang skal jeg ta med meg håndkle og badetøy også, for da jeg gikk ned til vannkanten fristet det i grunnen å bli værende på stranden noen timer.

Forfriskende, men ikke altfor kaldt.

 

 

2 kommentarer
    1. Ja, det der så ganske fristende ut 🙂 SKulle ikke vært meg i mot. Men nå blir det sydenvarme HER i helga. Og jeg skal på ferie, på camping med sjø rett ved. Blir bra det 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg