Frodith øye-utfordring

Bildet er fra Pix.Zel.

Jeg har ikke fått med meg alle utfordringene til Frodith, men denne øye-utfordringen tenkte jeg at jeg ville bidra til. Jeg har nemlig “forelsket” meg i denne heklede øye-genseren.

Jeg vet ikke hvem som opprinnelig har funnet på mønsteret, men selve bildet er tatt av Pix.Zel for hennes “Ko-fi shop” online.

Hun har en tutorial på Youtube om hvordan lage genseren. Jeg har ennå ikke prøvd meg på den, men det er jeg rimelig overbevist på at jeg kommer til å gjøre en dag, – mest sannsynlig i løpet av 2024.

 

8 kommentarer
      1. Puh… 17 andre, – hm… Hadde ikke tenkt det, men kanskje siden du oppfordrer meg til det, – så får jeg prøve 😉 Takk for dytten.

      2. Å ja, nå skjønte jeg… Jeg trodde du mente at jeg skulle gjøre de dagene som er forbi hehe 😉 Men dagene som kommer, – det burde jeg klare. Jeg skal i hvert fall prøve.

      1. Det er et VELDIG bra forslag. Da vet man jo hva man “skal” skrive om sånn omtrent 😉
        Så takk for “dytten” 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg