For et pes…

Puh… Det er blitt mye mer pes å skrive kommentarer til andre bloggere, samt å svare på kommentarer på min egen blogg. Det må jeg si er en liten nedtur. Jeg tar meg i ikke å orke å skrive så mange kommentarer nå som til vanlig. Det å hele tiden måtte skrive inn navn, e-postadresse og nettside (ja, jeg vet at nettsiden ikke er obligatorisk, men før kom den automatisk), gjør det mye mer kronglete og rett og slett pes å skulle kommentere.

Jeg forstår at det er viktig å unngå netthets, men jeg trodde uansett at siden jeg er logget inn, så kommer det uansett opp hvem jeg er? Er det noe jeg ikke har skjønt, kanskje? Uansett… Jeg tror nok det blir færre kommentarer fra denne kanten om ikke dette opplegget reverseres.

Ha en flott uke, folkens… 😀

PS! Oppdatering… Jeg får visste kommentert kommentarene som ligger på min blogg uten alt det peset, – det er i hvert fall noe… Håper resten fikses av seg selv også 😉

6 kommentarer
    1. Jeg har opplevd det du nevner før, men er ikke sånn hos meg nå. Så det er nok deg. Jeg prøvde å klage til blogg.no, men da var det problemet noe som lå i nettleseren, mente de. Plutselig en dag var det i orden igjen…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg