For en Giverglede :-D

Jeg må si jeg blir takknemlig og varm om hjertet når flere av de som hjelper oss med å hjelpe familier i Venezuela med mat, nå før jul sier at de vil bidra litt ekstra. Det er helt fantastisk og gjør det mulig for oss å sette sammen en pakke med matvarer som i tillegg til det vanlige også inneholder typisk julemat for dem. Vi prøver også å få kjøpt en liten gave til en del av barna, slik at de kan få oppleve litt ekstra glede første juledag, slik de gjorde for noen år siden.

Hjertelig takk for alle bidrag, – og er det flere som ønsker å hjelpe til, så kan dere sende meg en mail her og så sender jeg dere informasjon:

[email protected]

 

2 kommentarer
    1. Du gjør et bra arbeid:)
      Jeg bruker også å gi til flere veldighets organisasjon. Det varmer mitt hjerte når man ser at man kan gi glede til de trengende. Og det tror jeg at likens hos deg:)

    2. Hjertelig takk 🙂 Ja, absolutt. Når man vet at det kommer frem og er til glede, nytte og hjelp for familiene, så gleder det meg stort. Skulle gjerne gjort mye mye mer, men man får gjøre det man kan 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg