Fiasko???

I går la jeg ut video med trekningen av vinneren av quizen om Venezuela, og her kommer resultatet i skriftlig form.

Det var ikke så stor interesse for quizen, virker det som. Det var i hvert fall bare fem personer som sendte inn svar. Alle hadde forøvrig alt riktig, så alle de fem ble heldigvis med i trekningen. Jeg hadde sett for meg at jeg skulle først trekke ut tre kandidater som man så skulle trekke videre fra, men det ble litt “overkill” når det altså kun var fem deltakere totalt.

Vel, den heldige vinneren ble Kristin Bekkevold Larsson, så gratulerer så masse til deg 🙂 Jeg skal få sendt genseren i posten en av de nærmeste dagene, slik at du vil få den opp til det “høga nord” i god tid før vinteren setter inn. Tråder er festet, den er nå dampet og brettet, så det gjelder bare å komme seg på postkontoret.

Jeg synes i utgangspunktet at det var en litt gøy og koselig idé med quiz, men med så laber respons, så tror jeg det blir en stund til jeg kjører en ny, – om ikke jeg plutselig får mange tilbakemeldinger på at dere angrer dypt på at dere ikke sendte inn svar i tide hehe 😉

 

11 kommentarer
      1. Tusen takk, BforB 🙂 Veldig fint å høre fra en som ikke kjenner meg fra før, som også har tro på bloggen, – hjertelig takk 😀

    1. Helt utrolig flott genser da. 🙂 Litt av en flott premie!! 😮 Min erfaring med konkurranser og utfordringer etc er at jeg må drive massiv reklame for å dra i gang folk. Men når man har gjort det “en del ganger” og de kjenner deg litt etter hvert så blir de lettere med 🙂 Fikk ikke med meg den quizen jeg. Er litt av og på med blogg etter nesten 10 år med blogg 😀

      1. Takk for tipset 🙂 Jeg får se om jeg skal prøve igjen litt senere. Har en ny genser snart ferdig, men vi får se hehe… Så koselig at du likte genseren. Jeg liker den selv også veldig godt, – synes den rødfargen er veldig pen.
        Det ser da ut som om du har vært ganske “på” i det siste med bloggen din. Likte godt den positive A, B, C… – ordene dine.

    2. Jeg fikk ikke med meg denne dessverre. Du hadde kjempefin premie da😊😊
      Ha en fortsatt fin kveld 😊😊

      1. Så dumt… Kanskje jeg burde latt konkurransen vare lenger? Men jeg tenkte at det var best å ha kort frist, for jo lenger frist det er, jo mer utsetter man å svare, og så blir det glemt. Hm… Mange ting å tenke på. Får håpe du får med deg neste gang da 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg