Fast grunn under føttene igjen

Etter nesten tre uker på glatten i Norge var det deilig endelig å få fast grunn under føttene da jeg stakk skoene utenfor døren. Ved nærmere ettertanke er det vel tre år siden sist jeg var i Norge på vinterstid og opplevde snø og is, så det er kanskje ikke så rart at jeg merker så stor forskjell på den stotrende balansekunsten jeg utførte i gamlelandet og den slentrende trygge gangen i småsko jeg kan ha her i Málaga.

Det er ikke akkurat feil med 21-22 grader om ettermiddagen enten det er sol eller overskyet heller. Ekstremt deilig vær til januar å være. Men i dag blåser det i grunnen kraftig, og verre skal det bli, så her er det bare å holde på hatten, – eller brillene 😉

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg