Fantastisk koselig blogger-besøk

Tenk at jeg skulle få besøk av skjønneste blogger Kari (MEning) og Bjørn her i Spania midt i romjulen. Dette er første gang jeg møter en av mine med-bloggere, og det var virkelig et hyggelig møte. Med lærerbakgrunn på oss alle, så har man alltid noe interessant å prate om, og i trivelig selskap har man det gøy.

De har leilighet bare en ti minutters kjøretur fra meg, så vi har allerede avtalt at jeg skal ta meg en tur innom dem i neste uke. Ikke minst ble det nå pinnekjøtt med kålrabistappe på dem, siden jeg hadde kjøpt i slike mengder. Det var nesten som at det var slik det skulle være, så vi skulle bli kjent 😉

Lykke til med deilig pinnekjøtt på nyttårsaften, og dagen etter, og dagen etter hehe 😉 Tror det skal være nok til flere dager…

 

Da ble det pinnekjøtt og kålrabi på Kari.
19 kommentarer

Siste innlegg