Et eldorado av en garnbutikk i Sandefjord

Jeg er jo mer enn middels opptatt av strikking og hekling, selv om ferdighetene begrenser seg til noen få utvalgte teknikker. Det betyr også at jeg alltid oppsøker garn-avdelinger når jeg er i butikker som har garn. Noen få ganger får jeg vært i egne garnbutikker, og jeg liker godt “Anettes Hobbygleder” på Nøtterøy, men det er en stund siden jeg har vært både der og i andre garnbutikker. Kanskje det var derfor jeg ble så overbegeistret for “Tjorven” i Sandefjord da jeg stakk nesen innom butikken her om dagen. Det var garn på alle vegger og helt opp til det tre meter høye taket. Et virkelig fargerikt eldorado for en som elsker å strikke og hekle. En virkelig innbydende butikk.

 

5 kommentarer
      1. Så gøy 🙂 Ja, den var kjempefin. Jeg var bare raskt med en venninne og kjøpte bare en heklenål, men skulle gjerne brukt noen timer der 😉

      1. Ja, helt enig. Digger navnet. Det tar meg tilbake til barne-TV på slutten av 70-tallet. “Farbror Melker, vet du hva?”

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg