Bryr jeg meg egentlig???

Jeg er opptatt av å bekjempe urettferdighet, og at vi må slutte å være så egoistiske. Da må jeg starte med meg selv. Jeg må vise i mitt liv at jeg er jobber for å hjelpe andre på ulike måter, og ikke mæle min egen kake, særlig ikke på bekostning av andre.

Jeg har et utsagn fra den amerikanske forfatteren Charles Bukowski på headingen min i bloggen som jeg synes er ganske betegnende og talende. Jeg presenterer det for dere her nå. Jeg synes det er verdt å reflektere over, og tenke etter om det er noe jeg kan gjøre for at dette ikke skal være sant for min del.

 

2 kommentarer
      1. Hjertelig takk, BforB 🙂 Jeg prøver i hvert fall å gjøre min del. Kommer ikke så langt, men det viktigste er å gjør det man kan.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg