Bli med i trekning av babyteppe

Jeg har de siste månedene heklet flere babytepper i ulike farger. Noen av dem skal gis bort i gaver til kjente, men nå tenkte jeg at siden det er jul, så ville jeg lodde ut ett av disse teppene. Teppet er i fine jordfarger og måler i underkant av 70 x 70 cm. Det passer veldig fint over dynen i barnevognen. Alt du trenger å gjøre om du ønsker å være med i trekningen på morgenen julaften, er å skrive navnet ditt i kommentarfeltet.

Jeg kommer til å filme trekningen og legge den ut på YouTube med lenke i et innlegg her på bloggen, slik at du kan se om du vinner.

Jeg kommer til å annonsere vinneren i kommentarfeltet på dette innlegget i tillegg til at du vil få se det i videoen. Når jeg så får adresse fra vinneren, så vil teppet være på vei til deg i løpet av starten på januar 2022.

Jeg håper mange vil delta. Selv om ikke du selv har baby, så kjenner du kanskje noen andre som har det og som ville satt pris på en slik hjemmelaget gave.

 

23 kommentarer
    1. Så fint babyteppe! Søtt med hjerter også! Det er ingen babyer i familien vår akkurat nå, men regner med det er mange på gang i tida som kommer. Blir derfor gjerne med i trekningen. 😊

      1. Ja, det er så fint med disse hjertene. Supert at du blir med i trekningen 🙂 Om du vinner, så kan jeg jo bare komme bortom deg med det hahahehe 😉

    2. Lekkert teppe, tenk om jeg var den heldige 🤔
      Jeg skal bli mormor i februar til en liten gutt.
      Vil ønske deg en velsignet julehøytid Linda og takk for den jobben du gjør for de fattige ❤

      1. Så flott at du blir med i trekningen 😀
        Så koselig at du skal bli mormor igjen 🙂 Jeg skal faktisk bli tante for første gang i månedsskifte februar/mars, så ett av teppene jeg har laget skal sendes dit. Det blir spennende å se om du vinner 😉

    3. Qué bonita!! A mi bebé mayor le podría tapar un poquito con esa preciosa manta en el invierno noruego🥰🥰

    4. Prøver vinnerlykken jeg da, men skriver Oscar sitt navn for han er født med en firkløver i hånden!

    5. Hadde jo vært koselig med et hjemmeheklet teppe fra deg, Linda❤ Så jeg er gjerne med i trekningen 🥰

    6. Ja, da må jeg bare få gratulerer Lise Johannessen som vinner av trekningen av babyteppet. Jeg sender det i posten i løpet av et par ukers tid.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg