Ay ay, captain!

Karneval på skolen vår er stor stas, og det er fantastisk å se så kreative mange er. Selv ante jeg ikke hva jeg skulle kle meg ut som før sent kvelden før, sånn kl. 23.30, tenker jeg. Frem til da tenkte jeg at jeg kunne være en vaskedame med skaut på hodet, men jeg synes jeg burde hatt gule gummihansker til, og det hadde jeg ikke, så det kom til å bli et ekstremt kjedelig kostyme.

Men da jeg stod foran speilet og tok på skautet fikk jeg heldigvis en bedre idé. Pirat, – det er ikke så vanskelig. Skautet var på plass allerede og da trengte jeg egentlig bare å sminke noen skjeggstubber og hekle en ørelapp. Så det gjorde jeg. Klokken var nærmere midnatt og heklenålen og det svarte bomullsgarnet ble funnet frem. Festet med strikk i alle hjørnene ble dette en utmerket sjørøver-øyelapp, og kostymet med komplett med svarte klær og en rødrutete skjorte.

Så ble det en ordning på kostymet i år også…

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg