Å skrive med sterke ryggsmerter

Jeg hadde sett for meg en sommer med mye skriving på boken jeg holder på med, samt bloggen, men foreløpig har jeg hatt mer enn nok med å klare å få skrevet til bloggen. Med en rygg som har slått seg helt vrang, er det vanskelig å finne en behagelig posisjon til å skrive, så altfor mye energi brukes på å tenke på og kjenne på den vonde ryggen.

Samtidig er vi på jakt etter leilighet til vennene mine, så da må jeg komme meg ut med venninnen min på dagtid innimellom. Med krykker som støtte hjelper det en del, men jeg skulle ønske disse smertene ville gi seg snart. Jeg trodde i grunnen jeg var på bedringens vei i går, men i dag er smertene og låsningen tilbake omtrent i like sterk grad som for to dager siden.

Jeg har funnet ut at det beste for meg er å ligge-sitte i en av “Baden-baden”-hagestolene mine. Så nå har jeg flyttet den inn i stua og prøver å ligge her og skrive, selv om jeg kunne ønske at jeg kunne sitte å skrive.Men, men…  Vi får se om jeg snart tar fatt på boken som jeg så optimistisk har sagt at jeg skal ferdigstille førsteutkastet til i løpet av sommerferien.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg