Imponerende service på norske flyplasser

Jeg må si jeg er imponert over hva man kan finne på norske flyplasser. Jeg tenker ikke på taxfree-butikker og dyre kaféer. Ei heller pent utformede toaletter med bevegelsessensorer overalt. Jeg snakker om ekstra service for kundene. De reisende. Da jeg landet på Gardermoen før jul ble jeg møtt av nydelig taffelmusikk i avgangshallen for innenlandsreiser. En ung jente satt og spilte på det store, svarte flygelet like ved det minst fem meter høye juletreet pyntet med glitter i alle julefargene.

På vei til gaten gikk jeg forbi et lekefly som barna kunne skli ut av. Tenk, til og med barna er det tenkt på. De kan leke og utfolde seg mens de venter på flyet.

Den siste service-overraskelsen oppdaget jeg på Flesland i Bergen da jeg ventet på flyet til Torp. Her har de satt opp liggestoler der du kan legge både deg selv og mobilen på lading.

Det er jammen ikke verst, Norge 🙂

 

Her kan både jeg og mobilen ligge til lading.
Noe så gøy for barna på flyplassen.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg