Sydenstemning på Vestlandet

Sommeren 2020 er sist gang jeg var i Norge. Heldigvis at jeg fikk kommet meg til Norge i et av disse “smutthullene” da det ble åpnet for å reise igjen, for da fikk jeg med meg bryllupet til lillesøsteren min. Med stadig tilbakegang med denne pandemien er det blitt mye mer komplisert å reise. Det er ikke bare å sette seg på et fly. Det er apper med “vaksinepass”, negative tester og alt mulig man må styre med. Jeg synes alt sånn er litt styrete, så jeg håper det snart blir litt enklere. Ikke for det, jeg har tatt vaksinen, men det er så mye greier jeg ikke orker å forholde meg til…

Uansett… Jeg fikk meg i hvert fall en aldeles nydelig tur til Vestlandet den sommeren. Jeg hadde aldri vært på kjøretur til Måløy og områdene rundt der, så det ble en nydelig opplevelse i vakker natur.

Her er noen av bildene jeg tok på turen.

Man skulle tro det var fra en øy i det Karibiske Hav.

 

 

6 kommentarer
      1. Helt enig 🙂 Norge er et vakkert land, og da særlig Vestlandet og Nord-Norge sånn naturmessig, synes jeg. Og det at vi har sånne nydelige strender, til tross for iskaldt vann, synes jeg er magisk.

      1. Tusen takk, Lene 🙂
        Jeg ble veldig fornøyd med disse bildene. Det er klart det er lettere når man har så nydelige motiver, men det er ikke alltid det blir så bra likevel. Liker ekstra godt det ene bildet med en gjerdestolpe som lyset skinner på. Det har jeg lyst til å lage puslespill av hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg